Tisdagen är kommen

Vad glad man är då man har luva på jackan en dag som denna. Regnet öser ner, men jag överlever :) Blev förskräckt då jag läste i tidningen om Stavstensspelaren som bara ramlade ihop i den allsvenska matchen mot Malmö. Upplivningsförsök gjordes och tillslut lyckades de få igång hjärtat med hjälp av defibrillator. Usch vad hemskt. Skönt att han klarade sig iallafall.

Just nu hatar jag mina ögon. Snälla tomten ge mig en laseroperation av ögonen. Jag lovar att vara snäll året som kommer. *blink* Jag ska iallafall försöka. *hehe* 25 000:- kostar det i princip att operera ögonen. Får kanske starta insamlingen "Hjälp Emma med ögonoperation" Eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0