Pyssel hemma

Ännu en dag med sol och klar blå himmel. Ännu en dag med träning och slit. Har mycket som ska uträttas idag. På eftermiddagen ska jag och pappa åka iväg till IKEA och köpa de två bokhyllorna som jag velat ha så länge.

Precis nu har jag faktiskt varit så duktig att jag målat om skänken (i sovrummet) i antikvitt. Det blev jätte fint! Funderar på att även ta tag i den stolen jag har stående i vardagsrummet. Den skulle även behövas kläs om, men det får ske vid ett senare tillfälle och med mamma vid min sida *hihi*


Nymålad skänk.


Nu ska jag ta om mumsa lite rostade smörgåsar och kanelte :)

Dags att hänga tvätt.....*suckar en aning*

Kommentarer
Postat av: Helen

ja han är go.. =) hehe.. trubbel är ganska nyfiken, så han stannar gärna o tittar, de är också lite pinsamt.. =p

2008-12-30 @ 17:12:57
URL: http://dubbeltrubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0