Stora städdagen

Skönt med sovmorgon i morse. Mamma väckte mig kl 9.30. Har sovit här i natt eftersom det är stor städdagen idag :) Ebba har varit ute på promenad och gjort det hon ska. Solen gassar, vilket kan vara skönt om man är ute och går, men när man är inne och städar vill jag hellre ha molnigt. Gurk! Har iallafall redan städat klart i två rum. Dammat av, dammsugit och tvättat golven. I morse hann jag dessutom med att städa Gonzos bur (sittpinnar, galler etc). Så jag är på riktigt städhumör idag *tur är väl det*

AC är på jobbet nu. Stackarn.

Tänk att det bara är en dag kvar till julafton. Konstigt. Får lägga på en julskiva eller nåt för att försöka få lite julstämning. Ingen snö heller. Igår sa de dock att det eventuellt skulle komma lite snö över vårt område. Hoppas hoppas hoppas!


Ebba - snyggo...kanske inte ändå.

Kommentarer
Postat av: catta

nää ingen syrra vet vilka du menar.. inte dem.

spelade i yngre åren i haningen sedan gick ja upp till polisen o spela med deras damer när jag vwar 17-18 år. lade sedan av i 7 år pga barn. var med i juniorlandslaget dsdom 17 åring med 79 orna..



är vänsterhänt o skjuter underarms skott... om de hjälper..

spelade sedan förra sesongen i spåret. men sedan barn igen hihih. nu köpte bsk, väsby ut mig för ca 2 veckor sedan, tar de bara lugnt nu 2 dagar i veckan träning. räcker . vill mer men har ej tid.. saknar handbollen så...



vilken positin spelar du!



pöös

2008-12-23 @ 11:12:01
URL: http://www.pluttsan.bloggagratis.se
Postat av: catta

ligger lite kort på träning av mig från handbollen med spåret... om du vill se. såg dina bilder. bra bilder..



niu har rätt så strakt lag i år förstår jag. kul...

2008-12-23 @ 11:13:10
URL: http://www.pluttsan.bloggagratis.se
Postat av: Anna-Carin

Jag kommer snart hem =) X antal timmar kvar bara...

2008-12-23 @ 11:38:44
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack :)

Jo, känner också flera som haft knölar som bara varit bröstkörtlar som varit förstorade och så, man får ju hoppas på det bästa



Hoppas du får en riktigt god jul =)!!!

2008-12-23 @ 12:25:04
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0