Snabba bud

Dagen har bara försvunnit i en himla fart. Skönt att veckans tyngsta dag är över. Nu blickar jag fram emot helgen. *haha* Några dagar kvar bara. Tänk positivt.

Handboll ikväll ska bli riktigt kul. Känns som att det var väldigt länge sedan men det var faktiskt i torsdags senast. Man är så van att spela handboll varje dag. Helt plötsligt är det "uppehåll" i tre hela dagar. Herregud, klart det blir tomt.
Efter handbollspasset ska AC och jag köra ett gympass. Har faktiskt inte kollat upp vad det är för pass.

Måste ta en funderare över var jag ska ha mina fina "XMAS"-bokstäver. Mailade hon som höll i tävlingen, och hon har skickat iväg paketet redan. Jag lovar att ni ska få se hur det ser ut då bokstäverna kommer upp.

*längtar*

Näpp, dags att tänka på avslutning snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0