Sista

Det blir ett sista inlägg för kvällen, ikväll blir det tidigt i säng. Jag kan glädjande berätta att det kommer komma upp en tävling här på fredag, Det kommer plockas ut tre lyckliga vinnare som kommer vinna priser från CALAS, Jag ser verkligen fram emot att släppa iväg tävlingen. Kul i jul - haha- kul va?
Det är faktiskt en jultävling - så vill någon ha fina julklappar är det bara att delta.

Sveriges handbollsdamer spelade sina första match mot Vitryssland idag men lyckades inge vidare. Spelade lika 21-21. Viktigt med vinst där, men och andra sidan brukar faktiskt Sverige kunna skaka de bästa motståndarna, och det var nog mycket nerver i den här matchen. Synd att jag inte kunde se den pga. egen träning. Och andra sidan föredrar jag att själv spela än att titta. Ja,ja...inget att gråta floder över.

Dags för sussiluss...imorgon väntar dödens löppass. 15 sekunders-intervaller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0