Överraskning (?)

Jag är faktiskt ganska slut efter dagens träning. Handbollen var inte som alla andra dagar. Vi hade nämligen Nackaspelare med på träningen. Nacka är Skuru IK´s andra lag som ligger i div 1. Det var kul att se lite nya ansikten. Många med bra inställning och det blev mycket kriga. Kul med mycket matchspel.
Efteråt blev det intensiv gymträning. Inriktat på överkropp - biceps och axlar.

Då jag kom hem idag fick jag en glad överraskning. Ett paket. Det var min vinst från KRONBLAD OCH LANTLIV. Jag är jätte nöjd. Och det var inte dåligt hur fort det gick - expressfart.


Tjusigt paket va?

 

När jag öppnade paketet inslaget i ännu en inslagning. Väldigt fint med pärla och hjärta.
Sedan ser ni hur bokstäverna såg ut då de låg på bordet. Egentligen skulle jag köpa en "boklist" på Åhléns som jag kan sätta upp på väggen. Då kan jag ha bokstäverna på den nu när det är jul, och när julen är över kan jag ha böcker :)

Tack snälla för det fina priset!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Vad fina =) Du måste få upp dem till jul!!Jag ska kolla sporten kl 22 =)

2008-12-02 @ 21:46:12
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Jea

Så bra att det kom fram ordentligt:-)



Kul att du spelar handboll det gjorde jag också förr, blir lite sugen nu igen när jag läser här.



Krya på dig!



Kram Jea

2008-12-04 @ 13:16:27
URL: http://www.kronbladochlantliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0