Mycket...

Nu är jag äntligen hemma efter en träning som jag tycker gick bra med tanke på lite uppehåll i ett par dagar. Det blev inget gym efter handbollen, istället tog AC och jag tjuren vid horna och körde ett av löppassen i form av 20-40-20m * 10 st. Det tog där de skulle kan jag säga. Nu sitter jag iallafall uppe i soffan med en varm kopp svarta vinbärste.
Var hemma hos mamma och pappa och åt efter träningen. Jag var nämligen där och lämnade juldekorationen som jag köpte på jobbet för 200:-. Den fick världens bästa mamma och pappa ♥


En juldekoration med både hyacinter och en amarylis. Präktig va?

Hann pussa och kramar Ebba och Gonzo lite. Mina sötnosar. Ebba blev riktigt snopen då jag lämnade dem för att gå hem. Hon trodde nog jag skulle stanna över natten.

Jag ska få skänken hemifrån! JIPI! Sovrummet ska få sin (tror jag) sista möbel. Iallafall en sista stor möbel.
Jag lovar att ni ska få se bild på den så fort pappa har hjälpt mig köra upp den hit. Dock behöver den spacklas och målas. Men det ska jag målar-Emma göra :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Emma; kan du a med det där snöret som jag ville ha en bit av =) Svara tillbaka...

2008-12-01 @ 21:11:27
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0