Matchdag och jobb

Mörka mornar nu. Men tycker det går ganska bra att kliva upp iallafall. :) Det är klart att det är tungt precis då klockan ringer, men när man fått i sig lite kaffe och smörgås...då är det bara att tuta och köra.

Imorse lyxade jag till det och köpte nygräddat bröd vid Tekniska som M och jag ska äta snart. Äggsmörgås är det bästa.

Kan ni förstå att det är julafton snart? Herregud! Det är så underbart när jag tänker på vår julafton. Mycket folk, Kalle Anka, god mat och fika. Trevligt. I år kommer dessutom yngre barn vara med och det gör att stämningen höjs ännu mera. Barnen är förväntansfulla :)


Jag önskar mig:
En fin pall från Fridas Gård.

God jul i stugan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0