Kvällens hemlis

Jag lovade att berätta för er vad jag fick i brevlådan. Kommer ni ihåg att jag alldeles nyss var en lycklig vinnare i Helenas tävling? Jag vann en dekoration av små söta julstrumpor i ett snöre. Blev glatt överraskad åt dessa små sötnosar.


Fint paketerat såklart. Helena vet verkligen vad som ger det lilla extra!!!


Så här fint hänger dem. Här hängde jag upp dem i köket bara för att kunna ta en bild. Tror faktiskt jag ska ha dem i mitt sovrum. Kanske hänga dem på skänken? Urfina iallafall.

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska jag ha massa grejer med mig. Stor handbollsväska med dator, kudde etc. Julklapparna till A-S och Maria. Jag kommer nog bli krum efter att ha knatat till jobbet.
Ser fram emot morgondagen men funderar över om det kommer gå att ladda datorn på bussen. Hur ska jag annars kunna se på massa filmer? Mmm!!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Helena

Roligt att du gillade vinsten :)



Ha en bra helg!

Kram Helena

2008-12-19 @ 18:29:25
URL: http://www.klarafardiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0