Julstress (?)

Idag efter jobbet hade jag julklappar i tankarna. For iväg och köpte julklapp till pappa sedan iväg till SIBA för ännu en. Hade tittat upp på vilken SIBA julklappen fanns. Kungsgatan tänkte jag att jag skulle till. Herregud!!! Jag fattar inte hur man kan ställa 2 peronal i kassan när det står ca 100 personer och köar. Jag stod 40 min i kö..men det var det värt för mormors skull ♥ Vidare träffade jag AV på Humlegårdsgatan. Det blev fler julklappar.

Men vi var inte nöjda efter Östermalmstorg utan då vi kom till Ropsten bestämde vi oss för att åka till Lidingö C och handla det sista. Det blev tre julklappar till. Nu känns det klart vilket är lite skön känsla. :)

När jag kom hem fick jag en glad överraskning.
I brevlådan låg ett litet paket från CALAS (Tack snälla Sussi)



Gillar armbandet hur mycket som helst!!! Tack snälla snälla!!! Har tidigare fått ett halsband med änglasmycke så nu har jag både armband och halsband. Kommer nog ha de på julafton. Jätte fint!

AC och jag sprang 5km snabbdistans då vi kom hem efter allt handlande. Kyla och löpning i motvind. Great! I min jultävling hade man citat som tävlingsfokus och jag tycker att denna är bra:
"Man blir stark av motvind"

Kram

Kommentarer
Postat av: Saga Andersson

Svar: Jo jag har mailat dig min adress till mailen du skickade på kommentaren. Vet inte om det var rätt mail :O

Skicka till mig på Flickan_saga @hotmail.com så kan jag svara på det och få tag i rätt mail.

Kram Saga

2008-12-22 @ 23:19:55
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: catta

hej igen. kul att du svarade..



jag spelar ej längre i spåret. fick mitt tredje barn nu i aug så ja slutade eller tog uppehåll..

liute svårt att komma tbx med tre tjejr på halsen.. så jag valde att varva ner till lägre div.. men är ju lite äldre trots allt.. hahha.

född 80... så jag haft min storhets tid!!!hihihi

'

hur gammal e du! var har du spelat innan?



kram catta

2008-12-23 @ 11:00:24
URL: http://www.pluttsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0