Julrea - shopping

Ikväll har jag klickat hem tre saker hos Hansonsmagasin. De har julrea just nu, och vad är inte bättre än att klicka hem lite saker till nästa jul? Just nu har jag ganska många kuddar i min soffa. Två röda, två vita och så en (som jag fick i julklapp) från Gripsholm - röd med vit stjärna på. De två vita har små toffsar på varje hörn.
När jag var inne och kikade runt på Hansonsmagasin såg jag att det var 50% på ett par jätte fina "GOD JUL" kuddar. Vita.
Dessutom klickade jag hem ett grått prydnadshjärta som man kan hänga på skänken. Jätte fint!

Klicka för att förstora bilden
2 sådana här kuddar får jag snart hem i brevlådan :)

Klicka för att förstora bilden
Vackert grått hjärta i tyg.

Just nu känns det kanske inte så roligt att få hem julsaker, men jag vet att det kommer bli kul nästa jul. Egentligen skulle man alltid passa på att köpa julsaker på rean. Varför inte liksom?

Ska ni julhandla något i mellandagarna?

Kommentarer
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Jaa...det är så kul när det är rea. Jag kollar överallt på nätet.;-) Kramis

2008-12-26 @ 22:44:36
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0