Julklappstips

Igår innan jag var på julkonsert i Andreaskyrkan kikade jag och AC in i lite butiker på Götgatan. De flesta butiker är klädesbutiker, men en butik som verkligen tilltalade mig var butiken Lush. En jätte trevlig och väldogtande butik som säljer badbomber, tvålar, shampoo, ansiktskrämer etc. Allt i lite annorlunda och väldigt underbara dofter.
Det blev två julklappar inhandlade där. Effektivitet gillar jag ♥




Dessutom kan man köpa färdiga paket. Då har de satt ihop ett litet sett av ex. flera tvålar, och allt inslaget i ett vackert paket. Verkligen något jag rekommenderar till er som har svårt att hitta bra julklappar. Tvålar, shampoo etc använder man ju faktiskt alltid. Eller hur???


Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis, grattis Emma! Du har vunnit tävligen på min blogg. Maila mig din adress så kommer de på posten.



Kram Helena

[email protected]

2008-12-15 @ 20:00:32
URL: http://klarafardiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0