Julklapp på jobbet

Varje år får vi julklapp på jobbet, vilket med stor sannolikhet alla andra också får. Mina 2 år jag har varit här har vi fått Kosta Boda glas och en bok. Endel tycker inte att det varit bra julklappar de senaste åren. Själv är jag glad och tycker det har varit bra och fina saker. Hur lätt är det för en chef att välja ut en julklapp som passar alla?


I morse fick jag iallafall årets julklapp vilket var 2   b i o b i l j e t t e r. Perfekt. Nu måste det bli bio i jul. Det måste verkligen bli det! Har två biobiljetter hemma hos mamma och pappa också. Mamma går aldrig på bio så AC och jag fick varsin biljett. Jag har alltså 3 biljetter totalt. Dags att bjuda någon på bio *blink*

Biofilmer jag vill se just nu:

Madagaskar 2 (Måste bara se ettan först)
Vi hade iallafall tur med vädret IGEN (Undra om den är bra?)
Låt den rätte komma in

Nä, mera Läkerol, te och mycket tystnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0