Julgranar - jo tack!

FREDAG - en av veckans bästa dag.
Känner just nu att det vore otroligt skönt om arbetsdagen kunde springa iväg fort. Jag vill ha helg NU. Den här helgen kommer vara full av aktiviteter. Direkt efter jobbet ska jag iväg och handla en julklapp till AC. Kan tyvärr inte säga vad eftersom hon kommer läsa det här. Jag kan inte heller ge er en ledtråd eftersom min kära syster är fenomenal på att lyckas lista ut.  Hinner jag blir det julklapp till mormor också ♥
18-20 ska jag sälja julgranar i Nacka (ICA MAXI) så har ni inte köpt julgran ännu så är ni välkomna ikväll. Jag lovar att jag ska hitta den finaste granen åt er :)



Imorgon är det full rulle. Tidig träning + hemlighet. Sedan shopping i sista-chansen-klass. För nu börjar tiden rinna iväg. Gulp! Tackar vet jag Täby C - perfekt ställe att handla på.

På söndag är tre saker inplanerade. Träning (Löpningsnabbdistans), träffa Fia (Äntligen) och lyssna på Linas julkonsert.

Gud vad bra helg det här kommer bli!


Kommentarer
Postat av: Emelie

nej har fått den:)

2008-12-12 @ 10:13:09
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0