Hemväg

Sitter på bussen hem. Känns skönt att vara på väg hem igen. Förlust i sista matchen mot Skövde gör väl att hemresan blir ännu mer tacksam. Skit med förluster. Nu väntar en vecka med dubbla fyspass i 6 dagar. Ska bli jäkligt jobbigt men samtidigt skönt att plåga sig igenom dessa pass. Är man värd något annat nu? Hela den här resan har varit äta, sova och spela handboll. Speciellt äta har stått i fokus och jag har tyvärr mått sådär på vara-hungrig-fronten. Fick läskiga fiskpanetter i skolmatsalen (till lunch). Tuggummi konsistens, var väl sådär.

Ullis och jag. Mätta? Snygga tröjor iaf =)


Fick mail igår angående nyårsafton. Kommer bli hur trevligt som helst och jag ser verkligen fram emot det.

Funderar på att se Twillight nu. Hann aldrig se den på resan till Lund.
Vi ska visst stanna på McDonald på vägen hem. Inget jag ropar hej över eftersom det är mycket godare med riktig mat. *mhhrff* Men bara att äta antar jag? Vi kommer ju hem mitt i natten.


Bild från matchen!

Jag ska inte klaga på domarna, men av tidigare erfarehet vet jag att domarna vi hade idag blåser på det mesta. Eller vad säger ni om 9 utvisningar totalt i matchen? You name it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0