Förfrusen

4 granar blev sålda på 2 kalla timmar. Bra eller dåligt? Ska man skratta, gråta? Det var iallafall svinkallt. Brr. Som tur var hade Bodil och Johanna byggt upp ett regnskydd. Tack. AC hade ett paraply också.
Det "positiva" med regnandet var att de som köpte gran var snabba med val av gran. Det räckte att visa tre granar max, sedan hade de tagit ett beslut.

En grillad korv och kaffe med saffransbulle hann jag få i mig under timmarna. Mums! Vi turades även om att få gå in lite i värmen. Min jacka var så blöt att jag var helt kall och blöt på axlar och nacke.

Gud vad jag  g r i n a r  över julgransförsäljningen. Det var kallt, men som tur är har man bra sällskap.

Nu IDOL-final.
Heja Kevin.

Vad tycker ni om vinnarlåten. Jag tycker det var som en Disneylåt :)

OBS: Bilder från julgransförsäljningen kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0