Fint i huset

Städpatrullen är klar. Det gick riktigt smidigt att städa. AC och mitt teamwork var grymt :) Snart ska vi jogga iväg 5km och sedan köra ett gympass. Känner mig riktigt fräsh i kroppen trots att vi hade match igår. Konstigt. Antar att det är ett positivt tecken. Imorgon är det jobb som gäller. Känner absolut ingen söndagsångest, vilket inte är konstigt eftersom jag bara jobbar på måndag och sedan har semester i nästan 2 veckor.

Den 23:e ska jag vara hemma hos mamma och pappa. Ännu en tradition ska följas upp. Hela dagen går nämligen åt till att städa och julstöka. Jätte mysigt på kvällen när allt är färdigt.


Gonzo älskar kapsyler..haha!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0