3 vinnare

Nu har jag och Sussi tagit ut de tre lyckliga vinnarna i bloggens jultävling. Dessa citat fastnade vi för:

1. Sagas citat: Man får starkare ben i uppförsbacke
2.Marias citat: One who makes no mistakes never makes anything. 
3.Sofies citat: Ett gott skratt förlänger livet!

1:a pris: Änglasmycke + valfri klolka ordleken
2:a + 3:e pris Valfritt kloka ordleken

Gå in på CALAS och välj ut din ordlek, sedan mailar ni era adresser till mig!!! [email protected]

Stort grattis och tack till Sussi på CALAS för att vi kunnat genomföra den här tävlingen!!

Kommentarer
Postat av: Saga

Åh gud så roligt, men jag hittar ingen mailadress så jag kan inte maila dig :P

2008-12-20 @ 20:58:26
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0