Zzz..

Fredag, klockan är 21.30. Nu går jag och lägger mig. Ska man upp kl 5.00 en lördagsmorgon är det inte så mycket att välja på tyvärr. Jag kommer gå som en zombie imorgon. Hur pigg jag kommer vara tills träningsmatchen mot Västerås kl 17 kan jag inte svara på. Så är det.

Tack B för att du räddade mig från att komma 1h försent till Gullmars, och därmed Västerås. Men jag vet att Å sa kl 8. Det var det jag reagerade på. "Va, ska vi bara åka 30 minuter innan?"

Hoppas dagen blir bra iallafall....det blir det säkert!!




Ebba och Gonzo är hemma!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Söta gonzo!



Ja, hon är verkligen speciell min goja, liten argbigga ;P

Har alltid tyckt att deras fjäderdräkt är väldigt fin.. ser ut som plysch typ!

Ska med få hem en liten vitbuk nästa månad :)

Har velat ha en jätte länge nu, så äntligen =)

2008-08-16 @ 23:22:25
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0