Vill ha!

Har ni sett att Inreda har flyttat på Lidingö och ska ha både affär och webbshop? Jag blev jätte glad då jag läste detta för jag gillar verkligen deras webb. Massa roliga grejer. Jag har shoppat loss hos dem flera gånger.

Veckans vill ha från dem:

smyckeskrin-silver-200.jpg
Jag blir lätt förälskad i dessa askar. Men de kostar också. Från 700:-
day-goose-silveragg-200.jpg
Vackra ägg som prydnad. I like it! Från 199:-

tryffel-brasil-200.jpg
Muffinsformar - jag älskar ju att baka. 35:- för 50 formar.

Kan verkligen rekommendera er denna sida, om ni inte redan besökt den...

Kommentarer
Postat av: amanda

jaa det är jättekul faktiskt! synd att man inte har mer pengar....har du många djur eller? =)

2008-08-03 @ 21:54:46
URL: http://amandalott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0