Vilken lunch - proppmätt!

Nu är jag åter från lunchen hos Ann-Sofie! Vi fick couscous och fläskfilé. Riktigt gott skajag säga. Couscousen var tillagad i buljon och sedan hade hon haft i soltorkade tomater. Till efterrätt fick vi jordgybbar och litchi i ugn med marräng. Riktig superlunch kan jag säga. Mumma!

Min dietvecka sprack en aning, men och andra sidan kommerjag hoppa över fikat - orkar verkligen inte.

M och jag tog oss efter lunchen till Mörby Centrum där vi hade fått uppdraget att köpa ett smycke till en som fyller 50 år. Svårt då man inte känner personen så väl (en som arbetaar här). Men jag tror vi hittade ett passande smycke iallafall.

Var nämligen inne på Smycka och handlade:

Det var ett liknande smycke som ovan av märket ELLE.
Sedan kan jag tipsa om butiken med tanke på att det är 50% på de flesta smyckena!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0