Sverige - bye bye

Såg Sveriges match mot Sydkorea i morse. Inge kul alls. Tyvärr måste jag nog tro att det inte blir något mer än gruppspel för svenskorna. Man har bra frekvenser i matchen - men missar alldeles för mycket klara lägen samtidigt som Sydkorea är väldigt duktiga och mer effektiva. Tycker dock Grundström spelar bra stundvis vilket är kul att se.

Jag skulle vilja byta ut mina fötter mot Sydkoreanernas *haha* Deras fotarbete är helt fantastiskt. Deras genombrott går i 110 och det är verkigen kul att se.

Jises! Massa på jobbet idag, så jag kan inte sitta här och skriva tyvärr...back to work!!


Kommentarer
Postat av: camilla

Jag har fått lite tee och sådant;D

2008-08-13 @ 11:04:13
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0