Snart är dagen över

Dagen går mot sitt slut. Det har verkligen varit en kanonsöndag. Har hunnit flytta sängen till lägenheten, storhandlat, varit med mina bästa vänner. Ja, kan det bli bättre? Åt en lättare middag nu på kvällen. Filmjölk, musli och smörgås. Gott! Hade fikat med AC´s kladdkaka tidigare, vet inte om det var den som gjorde mig mätt.



Tycker AC´s tårtfat är riktigt läckra faktiskt.

Nu blir det min första natt i lyan. Känns bra. Ska försöka måla i veckan, på kvällarna. Skrivbordet, stolen, vardagsrumsbordet och mitt sovrum. Oj, jag kommer bli en rutinerad målare. *ler*

Ha en bra kväll kära vänner....

Tävla här så har du chansen att vinna en bok, adresslappar eller ansiktsoljor. Ansiktsoljorna kan jag varmt rekommendera. De kommer från Pharaons och är ljuvliga efter att ha tvättat ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0