Resultat - jobbet

Nu är jag på jobbet. Kom 30 minuter tidigare än jag behövde, därför tog jag mig friheten att kolla mail och gå in här och skriva ett inlägg. Är inte på min arbetsplats idag utan på sjukgymnasten som jag vikarierar för nu då hon har semester. Tänk - tycker det känns så höstigt ute. Men egentligen är det faktiskt sommar fortfarande - det är ju augusti!

Tycker förresten att ni är lite dåliga på att tävla nu. Tävlingen blir nog mer än 2 veckor om inte fler anmäler sig.

Läste precis att Sveriges handbollsdamer förlorade mot Norge. Såg första halvlek och tyckte tyvärr inte det var någe snack om saken. Men Sverige har visat tidigare att man är med och fightar i underläge. Så allt kunde hända.

Kommentera min blogg lite och va med och tävla. Tävlingen är simpel. Ni behöver inte länka - utan bara skriva i kommentarer vad ni vill vinna av mina 3 vinster...KOM IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0