Resans slut

Resan börjar närma sig sitt slut. Har stannat till och köpt kaffe. Beräknas vara hemma om ca 1h. Ska lägga in en tvätt direkt och sedan ta mig hem till mamma och pappa. Måste få kela med Gonzo och Ebba ♥ Känns okej att det är måndag imorgon. Ser fram emot jobb och träning. I veckan händer det lite annat på träningen (efter eller före); fotografering och skoprovning. Ser fram emot att få nya skor. Tidigare sponsorn Nike - har blivit Adidas. Så bra! Gillar inte Nikes skor. Men som sagt, i år blir det förändring då Adidas är nya sponsorn.



Fotograferingen är väl inget jag ser fram emot. Tycker inte om fotografering - speciellt inte fotografering en och en. Men bara att le och verka se glad ut. Nu måste jag sluta!

Snart får jag träffa EBba, Gonzo, mamma och pappa!




Kommentarer
Postat av: Fred

Svar: öhm det var handboll

2008-08-24 @ 19:12:09
URL: http://urkass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0