Pinig natt

Usch, jag måst ha något i kroppen som irriterar. Har vknat upp flera gånger i natt och mått illa. Måste vara vätskebristen som gör det. Ont i huvudet har jag också. Blä! Hatar att känna mig så här. Är på jobbet iallafall. Ska se till att äta och dricka ordentligt idag så att det blir bättre. Inge kul att känna så här.

AC ska till läkaren nu på morgonen. Kolla om de kan göra något åt hennes hals. 7 dagars halsont borde inte vara normalt. Får se vad de gör, antagligen ingenting.

Igår fick jag reda på att vi har stormöte på jobbet kl 12. Det innebär att jag måste vara med på det och med andra ord hoppa eftermiddagen på det äldreboendet där jag vikarierar för sjg som har semester. Det blir taxi tillbaka. Måste hinna äta lunch också. Stressigt?

Kommentarer
Postat av: Kinga

Hej vännen! gud vilken fin header du har! o mysig bloggdesign! Gör du den själv?



Jag älskar att surfa runt o kolla in bloggar i designer o intressanta människor, och så ibland så ramlar man in på sånna pärlbloggar som din!



Glad!



Hoppas du får en fin dag!

Kramar och pussar Kinga

2008-08-26 @ 08:09:20
URL: http://accesstobeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0