På väg hem

Nu sitter vi i bilen på väg mot Stockholm. Helgen har varit perfekt. Väder, nöje, sällskap - allt har varit toppen! En helg jag kommer minnas. Tur att jag hade kameran med - det mesta är förevigat på bild!

Kom iväg i bra tid. Jag tränade på gymmet kl 10 och var klar till 11. Då hade vi checkat ut och var startklara. Så vi har åkt ett tag nu. Vet faktiskt inte riktigt var vi är. Ska stanna och äta lunch på vägen. Får se vad det blir - skulle vara gått med något lättare. Det var som sagt en stadig frukost kl 9.

Ha det bra..nu ska jag flumma runt på nätet..

Kommentarer
Postat av: Annie

Som svar på "danny kan sjunga bra..men vad har hänt med den andre..han du har på bild på headern?Den mörkare?"



Darin, menar du.

Han kommer alltid att vara nummer ett. Släpper snart ett nytt album också :) Checka in det, vettja ;D

2008-08-24 @ 14:13:18
URL: http://curlyysue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0