Ny arbetsplats

Idag har jag gått in för en av kommunens sjukgymnaster. Har varit på två olika arbetsplatser. Mycket nytt folk och patienter. På förmiddagen var jag på ett ställe och nu på eftermiddagen ännu ett nytt ställe. Precis då jag skulle åka till det andra stället (efter lunch) fick jag reda på att arbetsterapeuten var ledig. Så jag har fått klara mig alldeles själv idag vilket är lite svårt på en ny arbetsplats.

Tog lunch i Mörby Centrum också. Blev 8-bitars sushi! Mjumi. Var väldigt länge sedan kom jag på då jag satt där. För övrigt blir det faktiskt löning om inte allt för länge. Jipi! Spara spara spara! Har massa att göra i lägenheten. Måste ta reda på mer info om min reparationsfond också. Kanske lägga om golvet i köket för endel av de pengarna (?)

Jag vill ha helg! Blir antagligen så att jag och Ac ska träffa L och C på söndag! JIPI! Var hur länge sedan som helst. Så jag längtar verkligen! *jipiiii*

u ska jag jobba vidare..sedan blir det till träningen.

Bål och gummiband innan 90 min handboll :)

Kommentarer
Postat av: mia

vilka läckra bilder;) haha:D

nu börjar allvaret snart. LÄngtar till seriestart!

2008-08-12 @ 19:20:58
URL: http://egooo10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0