Nu ska här strykas

Jag har shoppat idag! Hehe! Ni som inte har flyttat hemifrån ännu kanske tycker det låter som en skittrist shopping. Men jag känner faktiskt att det är kul att köpa på sig ett helt hushåll. Vad har jag köpt då?


Jo jag har köpt ett strykjärn. Inhandlades för 265:- på Åhléns.
Åhléns är perfekt på det sättet att man får poäng och längre fram ett presentkort.

Såg även ett torkställ för 100:- som jag ska köpa senare. Fick dock inte med mig det då jag skulle till träningen innan jag kom hem. (Träningen gick bra förövrigt, handboll+hoppkoordination+styrketräning) Har varit i min lya och lämnat strykjärnet samt kollat posten. Nu är jag hos AC. Hon står i köket och ska göra lax :)

J A G    Ä R    H U N G R I G !

Ge mig mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0