Min fredag

Yes! Kallar det faktiskt min fredag eftersom det är sista arbetsdagen idag. Fatta, imorgon åker vi till Göteborg. Först ska dock en arbetsdag samt dubbla träningspass avklaras. Ikväll är det löpning efter träningen - 100m intervaller (s u g e r   r e n t    u t    s a g t) Hoppas jag får sällskap av någon efter träningen för det känns ganska trist att köra sådan löpning själv. Men vi får se. Det brukar vara flera som kör efteråt.

AC har fortfarande ont i halsen. Hon får vara hemma och kurera sig. Stackarn. Har försökt få henne att handla vit antikfärg efter jobbet - får se. Please! Måste iof spara som en galning - eftersom hela köket ska bytas ut. Men samtidigt måste jag faktiskt kunna ha det nymålat och fint också! Kan du handla åt mig AC?

Nu kommer en bild som får mitt hjärta att smälta:


Är den inte söt så säg. Tycker sälar är så otroligt söta. Deras ögon tittar så oskyldigt. Sälmördare skulle jag villa sätta mot en vägg och skjuta.Eller nej förresten , jag skulle nog göra något mer plågsamt - så de riktigt får känna på sig egna medicin! Någon som har något förslag?

Kommentarer
Postat av: AC

Jag får se....=/ Vart handlar men det då?Hur mkt pengar ska du ha m,ed till Göteborg? Om du tar med daten kan man ju sätta över pengar =) Ciao rnig 444 94-nummret så svarar jag =)

2008-08-21 @ 09:06:20
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0