Lördag -

Skönt att få sova ut i morse. Sov till halv 9. Vaknade upp flera gånger och trodde jag var hemma. Tyvärr är inte vädret så bra men vi får hoppas det spricker upp lite framåt förmiddagen. AC och jag ska ge oss iväg till skogen senare. Kantareller och lingon. Mormor ska få kantarellerna ♥ Sedan ska träningen planeras, men jag tror det blir skogen först.


Gonzo och Ebba på landet.

Gonzos bur är inte hans riktiga utan bara en bur han har då han sitter ute på landet. Men han trivs i den. Ebba är så sör. Så fort någon vaknar upp ska Ebba välkomna med puss. Raringen!

Kommentarer
Postat av: Jennie

SV:

Hej! du ville veta lite mer om hur man gör efter att man markerat området med magnetlasso. Det jag gör då om jag är nöjd med det området som markerats är att helt enkelt trycka på delete på tangentbordet Svårare än så ska det inte vara!

2008-08-30 @ 13:41:29
URL: http://jenniehaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0