Lite surt

5.30 - klockan ringer. Gick upp och åt frukost. Men då jag satt vid frukostbordet kom jag på att jag faktiskt inte börjar jobba förrän 8. Så egentligen kunde jag faktiskt sovit till 6. Men,men..that´s it...bara le och va glad. Det är ju faktiskt fredag idag. Och idag kommer Mamma, pappa, Ebba, Gonzo och lilla-gubben hem ♥ Underbart! Har längtat så.

Efter jobbet ska jag till Lovans djurcenter och köpa ettt tuggben till Ebba, leksak till Gonzo (om det finns)...sedan får AC titta i affären efter någon fröstång till Gonzo! *ler*



Veckan ska jag summera. Den har varit bra...tröttande....men skönt att vara igång igen efter semestern.

Får se om jag kan blogga något under dagen...ska försöka.

TÄVLA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0