Lingon och kantareller

Trippen i skogen gav utdelning även om det var en ganska liten sådan. Lite kantareller och lite lingon. Jag ska koka lingonen till sylt på söndag. Tror det blir en liter sylt iallafall. Ganska lagom mängd. Kantarellerna får mormor imorgon då vi ska dit och äta surströmming. Jag tycker det är kul att göra egen sylt etc. problemet ligger väl mera i att få tid till det.

Igår när vi kom till Norrtälje stannade vi till vid färghandeln och köpte Antikvit - halvblank färg. Jag har tjatat mycket om de möblerna jag ska måla - nu har jag iallafall tagit ett steg - jag har färg att måla med. 1 liter färg kostade över 200:-.

Har suttit och pysslat lite med Photoshop. Vad tycker ni om resultatet?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0