Landet - härligt.

Nu är jag äntligen på landet
Blev dock lite shopping på Åhléns innan mamm och pappa kom och hämtade mig och AC vid Mörby Centrum. Just nu är det klubbdagar på Åhléns. Det innebär att man tex. får 50:- i värdecheck om man handlar för 300:-. Och det var precis det jag gjorde idag. Har tyvärr ingen bild, men detta inhandlades:

- Servetter
- Brödform (att baka i)
- Krukor * 2
- 3 kryddburkar

Jag har verkligen shoppat loss på Åhléns de sista dagarna. De har verkligen bra utbud. 

Vi har ätit tacos ikväll. Gott! Nu är jag mätt som bara den. Ser fram emot helgen här. Imorgon ska AC och jag upp i skogen och titta efter lingon och kantareller. Finns det mycket av det nu?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0