Korv o makaroner

Nu har jag halvt jobbat ihjäl mig och klockan är lunch-time! Ska bli gott att äta och bli riktigt mätt. Kommer inte göra om plumpen att äta dålig lunch. Då orkar man absolut ingenting på handbollen sedan. Måndagenspass var en plåga.

Ikväll är det gymgenomgång/handboll och sedan löppass med 400 m intervaller.

AC och jag ska "hålla" i gymgenomgången och visa de yngre spelarna (som vill ha tips/hjälp). Det är lätt att man gör små fel tekniskt och får skador pga detta. Ingen vi vill ha inför denna säsong.

Ringde precis till mormor (och morfar) ♥ Skulle absolut inte ha något emot att få vara där nu. Men jobbet måste man ju vara på annars blir det ingen rolig syn den 27:e då lönen kommer ;)

Dax för MAAAATTT!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo, hon är ganska så galen ibland.

Iallafall mot mig, mamma har då aldrig någonsin blivit biten. Men har hon valt "partner" så har hon.

Under sommaren har hon varit lugn, kanske var för att vi var i sommarstugan, för nu så fort hon är hemma så är det jaga mig för hela slanten. pust Bara att jobba vidare med det.

Hur är det med lilla Gonzo då?

Vilken uppfödare kommer han från?

2008-08-13 @ 12:26:42
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0