Jag har så kul!

Igår blev jag medlem på Aha Bingo. Det var länge sedan jag hade så kul *ler* Blir man medlem nu får man pengar gratis att spela för. När de pengarna är slut kan du välja att bara lägga av. Absolut inget tvång att sätta in pengar eller så. Bara starta upp ett konto och spela. Ac och jag satt här igår kväll och spelade. Vann 50 lapp efter 50 lapp. Spelade såklart bort endel också. Men vad gör det när det inte är våra pengar? Gratis är gott :)

Bli medlem gratis du med....



Du kommer inte bli besviken, jag hade skitkul =) *ahha*

Kommentarer
Postat av: Maria

haha jag överlever nog ändå utan ahabingo alla bingosajter får du gratis på vad jag har sett

2008-08-04 @ 10:09:09
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Peaches

låter kul :D Vad tycker du om hångel föresten? Sitter ni och "bara hånglar" en hel kväll eller har ni det mer som ett förspel?

2008-08-04 @ 10:10:46
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Ser att du har en liten svarthuvad vitbuk =)

Vilken sötnos =)

Har alltid vart lite småkär i den arten, sen jag träffade en hemma hos en uppfödare. Själv har jag en morhuvad =)

2008-08-04 @ 11:37:15
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Christine

SV: Jag har ingen aning om varför Emma skulle ha dödat sina barn, Men sånt har hänt förr och sånt kan hända igen. Ingen vet om varken Emma eller hennes sambo är psykiskt sjuka, Ingen vet! För det har dom inte tagit upp. man kan inte säga att tyskan är skyldig förren hon blir åtalad.

Det är klart att alla medier och polisen riktar alla bevis dom kan mot tyskan när det är hon som sitter häktad. Hon kan lika gärna ha varit i arboga samma dag, Eller så var hon med när det hemska hände. Men dom var två stycken och tyskan gjorde ingenting.



Men som sagt, vi får se hur det går. Ska bli intressant att följa rättegången imorgon igen!

Följer du också den?

2008-08-04 @ 12:01:30
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jo, såg flera bilder, jätte söt är han =)

Min Mitire är två år, hur gammal är lille Gonzo?

Hon är väldigt envis, det är en sak som är säker iallafall haha, väldigt gosig, dock inte med mig då hon favoriserat min mamma =/ Jag går bara bra när inte mamma är i närheten.

Gillar och busa och jaga saker, hon är faktist inte högljudd eller så som jag förväntade mig att hon skulle vara, men hon har sina läten, puss och billarm och dörrgnissel och sånt. Dörrgnisslet tar hon till när hon åker in i buren, för innan vi oljade den så lät den så ;) så hon fattar med en gång när hon ska in i den för då gör hon det lätet haha.

Hon kan inte heller prata något, som tur är måste jag ju nästan säga...

Jag hade en dvärg ara för något år sedan och när han lärde sig prata så var det aldrig tyst phu

Hon är lite jobbigare nu, bits och sånt, men jag tror det är för hon är i könsmognaden. (Förhoppningsvist, och hoppas med att hon lär sig av med det)

Kan Gonzo några tricks eller så då?

Har du haft honom sen han var liten eller?



Jag lärde Mitire att "tacka" typ lyfta på foten, så nu gör hon så så fort hon vill ha något, ser ganska skoj ut ;P

Snurra kan hon med, men det är väll för ansträngande för henne, för det använder hon aldrig förutom när jag säger till henne. :P

Dom är verkligen för goa, trots många ärr på armar och händer, så kommer hon alltid vara min sötnos :)



Blev nog ganska långt dethär haha!

2008-08-04 @ 12:20:18
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0