Inte så lätt

I morse var det rikitigt jobbigt då klockan ringde. Phu! Nu känns det dock bättre. Jag flyger upp ur sängen eftersom jag laddar mobilen under natten, och det finns inget uttag precis vid sängen. Så jag måste flyga upp =) Har "Fly me to the moon" som ringsignal på alarmet. Vad har ni för signal?

Idag ska jag vara på Klingsta hela dagen. Skönt!

Annars ser kvällens träning lite annorlunda ut. Vi ska nämligen ha möte efter träningen så vi kommer bara köra boll 60min och sedan ha möte. Får se om vi ändå kör efen fys efteråt. Kan bli lite sent. Vi ska prata om värderingar, lagkapten etc. Jag vet vem jag har som lagkaptensval.

Nu har jag inte träffat Gonzo och Ebba sedan i söndags :(


Baddax


Sov dax

I ♥ U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0