Fy fasen vad kul

Jiha! Äntligen är handbollen igång och det känns underbart kul! Vad jag har längtat. Känns kanon att vara tillbaka till alla kära lagkamrater etc. Here we go =) G smsade vid 15 och frågade om jag och AC skulle hänga med och springa innan handbollen. Sagt och gjort. Hade dock inga egna löparskor utan lånade M´s *tackar* Det gick bra och löpningen kändes oförskämt bra.

Handbollen i 90 min var dökul! Ska bli kanon att åka till Danmark. Efter handbollen provade vi ut Adidaskläder - vår nya sponsor. Bye bye Nike! Är glad över de då jag tycker Adidas har mycket snyggare kläder. Vi provade ut:

- Matchoverall
- Tränings t-shirts + shorts
- Matchkläder tröja och shorts
- Mysoverall

Gillade inte riktigt matchoverallen men that´s life. Alla kan inte vara nöjda :)

Imorgon åker vi kl 10!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0