Första natten

Nu har jag invigt min lägenhet på riktigt, det vill säga...jag har sovit över i den. Måste bara berätta att gårdagen eftermiddag/kväll var mycket trevlig. Kvällen avslutade L, C, jag och AC med lätt middag i min lägenhet. I natt var AC sällskap. Kändes bäst att inte sova ensam första natten - är jag larvig?

Klockan ringe 5.30 i morse ( s o m   v a n l i g t ) och det var inte så enkelt att gå upp kan jag meddela. Sommartidtabellen har slutat nu vilket känns skönt eftersom direktbussen börjar gå då. *tack för det SL* Nu är det som "vanligt" igen vad gäller rutiner etc. *Jag gillar rutiner*

Som vanligt är det full arbetsdag. Efter dagens slut (på jobbet) är det träning i Nacka. 90 min handboll + egen fys.
(AC hur ska vi lägga upp fysen i veckan?) Bara 4 arbetsdagar - sedan >GÖTEBORG!

Idag känns det som en bra dag.
Om mina ögon ville må bra vore jag ännu gladare..

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hekstiska liv

Ja, vi kör långlöp idag??? Gym i Göteborg? Eller?

2008-08-18 @ 08:38:34
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0