Duktiga Emma

Ni vet att jag skrev en "göra-idag" lista tidigare idag. Jag måste få klappa mig själv på axeln...titta själv:


[X] Träning i form av löpning och hoppstyrka
[X] Åka till mormor och morfar och luncha surströmming
[X] Storhandla i Norrtälje
[X] Måla i lyan
[X] Baka mitt favoritbröd - med filmjölk

Allt hann jag med, + att jag strök all tvätt jag hade tvättat tidigare. Nöjd jag är! Måste passa på att tacka AC också. Hon har målat mitt skrivbord och jag målade ju vardagsrumsbordet.

Imorgon jobb..känns faktiskt inte alls jobbigt. Tror det beror på att jag verkligen kunnat vila upp mig den här helgen. Jag är fit for fight! Imorgon ringer klockan 5.30. *gäsp*



Nu ska jag lugna ner mig och sakta men säkert börja tänka på sängen...

Zzz........

Kommentarer
Postat av: Annas tävlingsblogg

När skall du avsluta tävlingen?

2008-08-31 @ 21:50:11
URL: http://molnboanna.blogg.se/
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

hej hej..nu har jag haft besök av c o l. Trevligt =) Hur gick det med min tvätt =) Läs min blogg...lite planer

2008-08-31 @ 21:59:25
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0