Calas



Nu har jag hittat en Kalasbra sida för dig som gillar smycken :)

KIKA IN HÄR!

Calas har armband, halsband, kedjor, ringar etc. Alltid något som passar någon. Ni vill förstås se mina favoriter från denna sidan? Här kommer mina favvisar:

Klicka för att visa större bild...
Halskedja med stora stenar. Vackert och stilrent - min stil.

Klicka för att visa större bild...
Fint armband med berlocker :) I like it!

Klicka för att visa större bild...
Änglasmyckena föll jag pladask för. Vad tycker du?

Besök Calas idag. Du kanske hittar något?


Kommentarer
Postat av: evelina

smyckerna var riktigt fina :)

2008-08-14 @ 21:30:27
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack =)

Jag köpte faktist en uppsättning jätte fina glaspärlor för inte så länge sedan, tänkte göra smycken.. men dom ligger bara och dammar haha, gjorde ett "mobilsmycke" dock ;P Har tänkt lägga upp en bild på den.

Har du gjort några smycken och visa upp? =)

Det första halsbandet var jätte fint! blir sugen nu.

Kram!

2008-08-14 @ 22:09:24
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Emelie

Och, bara som ett PS. ;P

Scrapping är inte så dyrt sålänge man "fyndar" lite.

Knappar från gamla kläder, galghängstrådarna från kläder osv.. klippa sönder kläder ;P

Bubbelplast är mycket populärt att använda, och wellpapp =)

Har massa sånt. Plus sånt jag köpt =)

vissa grejer måste ioförsig köpas... men jag använder mycket "skräp" från hemmet med! =)

Kram!

2008-08-14 @ 22:13:57
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0