Back again

Nu är jag tillbaka i Svedala igen. Hemkommen igår. Känns skönt att vara hemma igen, även om det känns lite tungt att börja jobba igen (med tidiga mornar). Hemresan gick bra enda till T-centralen sedan var det kaotiskt. Signalfel i Ropsten gjorde att vi inte kom hem förrän 23.00. Så idag är det zombievarning på mig. Men ingen rast och ingen ro. Ikväll handboll igen :) Kul ska jag säga!!!!

Det har varit intensivt i Danmark.

Ondagen 3 pass - 90min handboll * 2 + ett löppass
Torsdagen 3 pass - 90 min handboll*2 + ett löppass
Fredagen 90 min handboll + en match
Lördagen 2 matcher
Söndagen 1 match

Det har dock varit riktigt kul!! Skönt att vara igång!!!

Vi hörs under dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0