Äntligen!

Jag är hemma från jobbet sedan ett tag tillbaka. Blev lite senare än jag beräknat. Ac och jag möttes upp i Ropsten. Sedan åkte vi till Torsvik och köpte en orkidé till mamma och pappa samt tuggben till Ebba och pipleksak till Gonzo ♥ Jag berättade för hon som stod i kassan att leksaken skulle vara till en papegoja. Sedan berättade jag att de tidigare hade haft jätte små pipleksaker som han verkligen gillade. Hon visade en liten pipleksak de bara hade en kvar av. Men då såg hon att den var lite smutsig. Så hon gav den "på köpet" till oss :)

Känns underbart att ha alla djur hemma igen. Pluttisarna!

Nu blir det kräftor ikväll! Ska bli riktigt gott faktiskt. Och vad säger ni om att vi (på onsdag) som ha surströmmingslunch på jobbet med de boende? Yes!! I lajk it =)

TYCKER DU OM SURSTRÖMMING (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0