Åhléns hallå

Jag förstår inte. Så mycket som jag har köpt på Åhlens - och fått bonus registrerat. Men ännu har jag inte fått hem någon bonuscheck. Något måste vara fel. AC fick sitt kort samtidigt som mig (t r o r   j a g) men hon har fått en check fär väääldigt länge sedan. *butter* Ska in på Åhlenskontot och kolla hur långt det är kvar till att checken timper ner i brevlådan. *hoppas snart*



Fick hem godis från GratisGodis igår förresten. Så dem har jag lagt in i mitt skafferi. Inget snask på vardagarna inte. Inte kvällstid iallafall. Jag lovar att det är svårare att hålla det då man är på jobbet *smile*

Nu har jag varit inne och tittat till mitt konto på Åhléns. Jag har dygt 22 000 poäng och behöver ytterligare 3000 för att uppnå presentchecken på 50:- Snart är jag där. Åhléns är enligt mig otroligt bra!!

Något jag kollat in (och som jag behöver) är följande:

tvattpase
Tvättpåse för ex. BH´s (2st kostar 40kr)


Lumene Blueberry Curl
Mascara - min håller på att ta slut (129kr kostar en)

TACK ÅHLÈNS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0