Var är du?

Söndagar kan ibland förknippas med något negativt. Men jag har bestämt mig för att söndagar ska vara en sådan där "göra nytta" dag. Så jag och Ac har möblerat mitt rum och städat varenda vrå genomgående. Sedan ärvi i full gång att stryka tvätt - inte så kul men prioriteras.

Jag tycker det är härligt att se att så många människor hjälper till i sökandet efter 10-åriga Engla. Företag låter sina anstälda ställa upp i sökandet på arbetstid och skolor låter elever leta på skoltid. Är det pga det lilla samhället där alla hjälper ella eller vad är det som leder till denna hjälpsamhet?
Jag tror inte Engla är kvar i  Stjärnsund. Jag tror 42-åringen är den som fört bort Engla. Eftersom han hittades neråt i landet...Hallandsåsen så kan han i princip ha gömt Engla var som helst på hela den resan neråt i landet. Var?? Kommer vi någonsin få reda på svaret? Jag hoppas det.

Nu ska jag göra nytta igen.....

image286

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Receptet är taget ifrån bakboken "två systar söta" :)
Ha det bra!

2008-04-13 @ 13:49:41
URL: http://www.justida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0