Vad göra?

8.30 är alltid den tiden jag vaknar de dagar jag får sova ut. Verkar som att man har en inbyggd klocka i sig på något sätt. Men hellre så än att man sover så hela dagen går.
Vad som ska hända idag vet jag bara på ett ungefär. Jag vet att jag ska möblera om i rummet. Sedan ska jag och AC köra ett löppass och ett gympass. Ska bli skönt. Men det här måste hinnas med innan 14 då det blir mat hos mormor och morfar ♥

Regn och rusk ute, trist som bara den. Tänk om det vore sol och värme ute...vad mycket trevligare den här dagen skulle kunna vara. Jag och Gonzo ligger i min säng nu. Han har borrat upp sig vid hakan och sitter och myser. Han älskar nog när man ligger så här. Den lilla kelgrisen :) Igår innan vi åkte iväg och shoppade fick han dusch med blomsprutan. Efter det brukar han tycka det är mysigt att sitta i buren och putsa sig. Så inget söndagsbad för honom inte *hheehehe*

Ses senare...

Kommentarer
Postat av: Soha

Godmorgon! :)
Hoppas du får en trevlig dag!

2008-04-13 @ 09:10:22
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: C

huhu
så du lever fortfarande =)

hälsningar från L och mig

2008-04-13 @ 10:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0