Trubadurer

Lunchen satt där sen skulle!
Visst är det härligt ute nu, tyvärr har jag inte förmånen att vara ute hela dagen. Men att ta ut de äldre är väldigt uppskattat.

Nu ska vi snart ha underhållning här och jag kommer helt klart sätta mig ner med en kopp kaffe och kaka. Det är jag värd efter allt slit denna dag.

Vilka ska supa skallen av sig ikväll och inatt? Korkade ungdomar antar jag. Förstår inte. Är grupptrycket så hårt?
Men och andra sidan har jag ju läst och lärt mig att på yngre är inte hjärnan så utvecklad. Med andra ord är inte konsekvens-tänkandet utvecklat. Så ungdomar - tänk till ordentligt innan kvällen som kommer!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ozzy Ozkar

Vad ska du göra idag då? (Dum fråga ja vet)
Ha en bra valborg!

2008-04-30 @ 12:55:52
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ha en bra valborg :)

2008-04-30 @ 12:56:34
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0