Stressig morgon!

Vaknade av att mamma sa "Vi har försovit oss, klockan är 6" Upp som en raket....kläderna på....snabb frukost...tvätta mig och sminka....gonzo mat.....packa....ut genom dörren. Det var de morgonbestyren. Hann på 20 minuter vilket kanske är nytt rekord (?) Men nu sitter jag iallafall på jobbet..redo för ännu en dag. Go for it!

Jag är så glad! Jag har fått lånelöfte från banken på 1 600 000 kr. Så det är bara ut och leta bostad med andra ord. *glad* Jag har faktiskt sett en 1:a på Lidingö på 39,5 m2 som jag är intresserad av. Det var därför jag hörde med baken om lånelöfte. Jag fattar inte, hon på banken sa att jag teoretiskt sett skulle kunna få låna 1 800 000kr. Men jag vet inte, vill inte leva kyrkråtteliv. Har inte räknat riktigt heller på vad det skulle bli i månaden och så.

Men det kanske blir att kolla lägenhet i helgen!!!!




Svar till L: "Jo jag menade fredagen :) Men vad passar er bäst"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0