Stegräkningen kan börja

Idag startar stegtävlingen och jag är laddad :)
Igår gick jag dryga 10 000 steg + tränade i 2h 15 min. Massa steg där.
Idag tog jag på stegräknaren först på bussen så jag har missat ca 500 steg som jag får plussa på sedan.
Nu är jag iallafall upp i 1500 steg. Ska gå från jobbet till Mörby C också för extra mycket steg.
LADDAD LADDAD!

Solen skiner och det kommer bli jätte varmt idag. Härligt.

Kan inte sluta må illa då jag tänker på medias skriverier om den 73-åriga fadern som låste in sin dotter och förgrep sig på henne. Hur kan en människa vara så hemsk? Hjärnan måste ju vara helt urfunktion. En sådan borde utan tvekan torteras långsamt. Någon som håller med??

Kommentarer
Postat av: Jannike

åh, kul med stegräknare!
en papegoja - måste vara hur häftigt som helst, kan den prata? :)

2008-04-29 @ 09:56:45
URL: http://iingensoldat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0