Spänna sig

Jag fattar inte varför jag har ont i huvudet för tredje daen i rad. Spänner jag mig för något? För vad  i såfall? Ingen aning. Det kanske är något jag omedvetet tänker på, det kan ju vara så ibland.
Ikväll ska det iallafall bli skönt att träna handboll. Längtar. Hoppas det blir mycket spring och kamp. Det är roligast då. Säsongen är ju över..så det är bara att tuta och köra.

Snart är denna jobbdag slut. 15.40 går jag härifrån. Jag tog bussen idag från Mörby C en station. Ska jag vara så lat att jag tar bussen till Mörby C då jag ska hem också? Nä...det får jag se. Måste ju ladda upp för stegtävlingen som Korpen har 29 april tom 6 juni. *laddad* Jag har delat upp oss 20 deltagare i två lag. Mitt lag ska vinna! Ska försöka få vårt lag att gå ut och gå på lunchen...för här ska vi vinna!! *hehe*



Heja Klingsta lag 1!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag!

2008-04-15 @ 14:57:34
URL: http://amandasvita.webblogg.se
Postat av: Johanna

Svar; Jo, det är sant. Men jag tänkte att han är inte värd att lägga ner så mycket tid, energi och pengar på. Man dödar honom snabbt och enkelt för han är inte värd mer än så. Eller, vad tycker du? :)

2008-04-15 @ 18:09:04
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0